یزدفردا :مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد گفت: دو سينماي يزد سالنهاي خود را افزايش مي دهند.


محمود عاليشوندي در گفتگو با ایسنا اظهار كرد: براي افزايش سالن سينماهاي يزد برنامه اي نداريم و با توجه به جمعيت استان يزد سينماي جديدي احداث نمي شود.


وي اضافه كرد: قرار است سينماهاي موجود در استان سالنهاي كوچكتري به سالنهاي فعلي خود اضافه كنند كه اين موضوع را حمايت و از وزارتخانه پيگيري مي كنيم تا هرچه زودتر تعداد سالنهاي دو سينماي ايران و جام جم از يك سالن به دو يا سه سالن افزايش يابند.


اين مسؤول با اشاره به اينكه تعداد صندلي سينما براي مردم يزد كم نيست گفت: با توجه به اينكه چند سينماي چهار بعدي هم در يزد افتتاح شده است نياز يزد به سينما اشباع شده است.


وي ميزان استقبال مردم يزد نسبت به سينما را خوب ارزيابي نكرد و افزود: لازم است بخش تبليغات محيطي در سطح شهر بيشتر شود و همچنين نهادها و ارگانها مي توانند براي فيلم هاي خوب و فاخر را براي كاركنان خود بليط تهيه كنند و يا بسته تشويشي براي افرادي كه واجد و حائز شرايط امتياز در كارشان شده اند در نظر بگيرند به عبارتي نهادهاي مختلف مي توانند بصورت تشويقي بليط سينما براي كارمندان خود تهيه كنند.


وي اضافه كرد: اكنون سينما رفتن براي خانواده ها هزينه بردار است و ادارات و نهادها مي توانند با دادن بليط به كارمندان به مطلوب شدن شرايط كمك كنند.


وي فيلم هاي خوب را يكي از دلايل افزايش مخاطب دانست و گفت: فيلم ها از وزارتخانه تعيين و در كشور توليد مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا